kuzeyyildizi_ Kızlar bugün 5 gün oluyor adetim gecikeli korunuyoruz przv+geri çekilme ile ama içim rahat etmedi dün gidip kan verdim negatif çıktı ama o zmn neden adet olmuyorum diyede içim içimi yiyor kanda cikmasada hamile olma ihtimali varmıdır ?
Gokturk_ kuzeyyildizi_ Havalardan,sosyal sebeplerden ,stresten,sudan ,yaşam döngünüzden,herşeyden etkilenebilir .Biraz rahat olun içinizi ferah tutun olursunuz.
asrinhatasi kuzeyyildizi_ kuzu doktora görün istersen benim de öyle oldu söktürücü yazmıştı. Sonrasında tekrar düzenli adet gördüm tabi.
kuzeyyildizi_ Barlasinannesiiii ayy sağolun bebeğim 21 aylık emziriyroum onun etkisimiki o zaman düzene girmişti aslında ama anlamadım yaa
hestiaone Kanda negatıf cıktıysa endıse etmeyın, gecen ay bana da oldu ne zaman test yaptım kafam rahatladı sabah hasta oldum.bazen oluyor oyle kafanızı rahatlatın gelir
kuzeyyildizi_ hestiaone ayy bı nebze içimi rahatlattıniz dünden beri düşünmekten kafayı yiycem bebeğim çok küçük ona bile tam yetemiyorken ikinciyi ne ruhen ne aklen kaldirabilirm
kuzeyyildizi_ Gokturk_ iki gundur acaba hamile miyim diye yaşadığım stresi hiç yaşamadım herhalde dahada gecikir artık olurum inşallah hiç bu kadar adet olmak istememiştim😂
Gokturk_ kuzeyyildizi_ stres yapmaya devam ederseniz hamilelik belirtileri çekersiniz yalancı hamilelik olur 😀
kuzeyyildizi_ Gokturk_ peki acaba cekiyormuyum acaba koku almada burnum mu hassaslasti demeye başladım evet 😂
Hayatiseyretmeyegelmisim kuzeyyildizi_ uff bi içimizi baymayin ya kan testi negatif çıkmış bayan daha ne duymak istiyorsunuz yok işte gebelik yok….
Anr5155 Hayatiseyretmeyegelmisim ne kadar emin konuşuyorsunuz belki hanımefendi hamile değildir ama ben de gecikmenin 4.günü kan da negatifi görmüştüm ama kızım şu an 11 aylık geç döllenme diye bir şey var.
Twinsmom-- kuzeyyildizi_ emziren annemisin canım emziriyorsan ondanda olabilir yada hava aşırı sıcak havadanda kaynaklanıyor bazen strestende oluyor
Twinsmom-- kuzeyyildizi_ bide bol bol su iç canım su çok tüket susuzluktan veya kansızlıktanda olabiliyor doktora git kan ilacı iste☺️
HappyQueen kuzeyyildizi_ ya sorma bende 14 gündür olmuyorum hamilelik şüphem olmamasına rağmen 2 kez test yaptım negatif çıktı üstüne bir de gittim kan verdim onda da birşey çıkmadı ve hâlâ da olmadım. Doktor 1 hafta içinde olmazsan tekrar gel dedi. Ya çoğu kişi şuan böyle herkesin gecikmiş niye böyle oldu ya
Momylion HappyQueen benimde iki aydır böyle oluyor geçen ay 10 gün geç oldum smdi de 10 günden fazla geçti test yapmaya korkuyorum 😔😔😔
kuzeyyildizi_ HappyQueen bnde eminim nerdeyse çünkü korunuyoruz yani hiç yırtık falnda olmadı ama insan adet olmayincada yinede acaba diyor