Heyrenlydy anne baba demesi gerekiyor bence. Zaten siz eşinize seslenirken eşinizin ismine aşina oluyor. Eşinizde sizin isminizle seslensin size, onada öyle aşina olur. Ama anne baba demesi gerekir diye düşünüyorum. Mesela kızım bana anne eşimede baba der. Ama Samet diye çağırdığımda babasını çağırdığımı anlıyor çalışma odasına gidiyor. 1 yaşında şu an. Eşim bana ismimle seslenmez o yüzden benim ismimi bildiğini düşünmüyorum. Ama benim için çokta sorun olmuyor. Kızım herkesin içinde annem diye seslenince daha çok mutlu oluyorum. 😊