2.950 dogdu dogduktan sınra kilosu 2.700 lerde bişeydi saglj ocagına gittik bi kaç gün önce 2.950 olmuş uyandırmakra zorluk çekiyorum sarılık yaşamadık şuanda aglıyo kalkıyo genelde 5 dkda emse huzurlu oluyo sonrasında ama bilemiyorum işte ne zaman toparlar minicik daha 38 hafta dogdu şuandada ard arda kaç kez emzdigi oluyo mesela kimi zamanda baya yatıyo 5-6 dk emiyo bırakıyo 2 saat 1 buçuk saat her agkadıgında hep sürekli emziriyorum bol bol kan uyuşmazlıgı çıktı dahada tetiklermiş sarılıgı bi meme alıyo genelde 2 memeyi daha yeni geçtik gögüslerim taş gibi oluyo süt var yutkunma sesinide duyuyorum tecrübeli anneler nasıl ilerlemeliyim yardımcı olurmusunuz 15 dk bile kimi zaman emiyor kimi zaman 6.7 dk emiyor kilo alımı bide sarılık olmaması için napayım ard arda emmek istiyor o yapmasa bile bende teklif ediyorum zaten bol emziriyorum en son ki memeden mi başlamak lazım ama şuan sag gögüsğm şiş sert