annesininkuzusu27 Arkadaşlar gece bebeğim emdikten sonra uğraşmama rağmen gaz çıkarmıyor. Uyku halinde bazen ben de çıkaramıyorum uykusuda açılıyor yapınca bu sorun olur mu. 3 aylık
Zeynepp054 annesininkuzusu27 Ne kadarlık bebeginiz? Ilk zamanlar gece uyuduğunda her seferinde çıkarmıyordum uykusu açılmasın diye zaten gazı birikince kendi rahatsız olup uyanıyorlar. Ama aslında evet hep çıkarılması gerekiyor
tomvejerry annesininkuzusu27 gece her emzirmede bende çıkarıyim diyorum ama genelde çıkmıyor uykusunu actigimla kalıyorum çıkarmıyorum artık
Zeynepp054 annesininkuzusu27 Artık yavaş yavaş kendi çıkarmaya başlar annesi ben o aylarda her seferinde çıkarmıyordum uyuyorsa yatağına koyuyordum devam ediyordu