Merhaba. Bize de çok ar mamaları önerdiler ama maddiyattan dolayı alamadık biz. Benimkilerde çok kusuyordu. Ama gelişiyorlardı kilo alımları da iyiydi bende mecburen sürekli kıyafet önlük değiştirdim hep.Zaten hep okumuştum mama çözünmesi bile çok zor diye. Denemek dahi istemedim. Şuan 5 ay 26 günlüğüz kusmalarımız azaldı. Sabredin geçecek 🤲