Kızlar merhaba bebeğim 50 günlük ama hiç bize güldüğü yok hep gaz sancısı çekiyor adam akıllı sütte içmiyor gazdan dolayı hep ağlıyor çok huysuzluk yapıyor doğduğundan beri adam akıllı bebeğimizle vakit geçiremedik hep ağlamaktan ve güldürmeye çalışıyoruz hiç gülmüyor 🙁