Shewolff doğrusu yanlışı herkese göre değişir çocuk kadar sizde önemlisiniz eğer etrafınızda dinlenmenizi sağlayacak kimse yoksa kafanızı toparlayamiyorsaniz psikolojik olarak zorlaniyorsaniz kreşe gitmesi ikiniz içinde iyi olur ama böyle bi durumunuz yoksa sizinle kalması daha iyi olur. Şimdi yaz rahatça parka çıkabilirsiniz yakininizda avm varsa oyun parkına goturebilirsiniz. En azından kışın kreşe gönderseniz daha iyi olur hava soğuk olacak yeteri kadar dışarıda duramayacaksiniz siz dursaniz başka cocuk olmayacak. 3 saat fazla değil ama 2 yaşına doğru gitse daha çok verim alırsınız 2 yaşına 8 ay var o sürede çok değişim gösteriyorlar. Ben 2.5 yaşında yarim gün göndermiştim benim gönderdiğim yaşta bir çok kisiye göre küçük bir yaş ama her açıdan faydası olmuştu. Eğer başta yazdığım gibi bi durum yoksa psikiyatrist gönderin demiyorsa bekleyin 3 yaşında tam gün olarak gönderin o zamana kadar evde dışarıda zaman geçirin 3 ten itibaren yaşıtlarini daha çok istiyorlar bide ileriyi düşünün şimdi baslatirsiniz okulu çok sever sonra göndermek istemezseniz çok zorlanirsiniz ben 2 yıla yakın gönderdim geçen kış evde dursun zaten anaokuluna başlayınca hiç bırakmadan gidecek bıkmasın dedim deli gibi okul istiyor her gün okulun açılmasına ne kadar kaldı diye soruyor onun için farklı bi durum yoksa 3 3.5 yaş ideal