Merhaba , oğluma epilepsi şüphesi ile kepra başlandı . Henüz 9 aylık ilacı verirken zorlanıyorum tadı çok acı olduğu için . İlacı kullananlar nasıl kullanıyor . Birde ilacı aldıktan 5 dakika içinde uyku hali geliyor sersemliyor bu ilacın olası yan etkisi mi , normal mı yani bilen var mı