Günaydın kızlar. Başım da egzama vardi benim iki yıldır hamilelikte emzirmeydi derken kortizonlu krem kullanamadım sonradan saç diplerime doğru indi ama egzama gibi degil de daha çok minik sivilce gibj şimdide boynumda filan var. Cildiyeye gittim doktor pek ilgilenmedi bilgisi mi yoktu ne anlamadım bunlar bisey değil deyip geciştirdi. Böyle bisi yaşayan var mı ne olabilir bunlar ?