g5kaplumbag daha 1 aylikmis aslında meme reddi olmuyor o dönemde.Ya gazı var ondan memeyi istemiyor ya da siz stres yapıyorsunuz sütünüz etkileniyor rahat olun sık sık emzirmeye çalışın .İmkanınız varsa gümüş kapak alın göğüs acısı ,yaraya çok iyi geliyor.Ben kullandım hiç yara derdim olmadı.Bir de göğsünüzün sadece ucunu vermeyin o da canınızı acıtır .Ne kadar rahat olursanız o kadar iyi sizin için
Humana,bestlak damla bunlar da iyi geliyor sütun artmasina