Biz kullanıyoruz 1 aydır çok çok iyi geldi hem iştahını açtı hemde asla kabız yapmadı her gün mutlaka büyük tuvaletini yapar önceden yemeğine zeytinyağı katmadan asla yapamazdı bize doktor farklı bir demir ilacı verdi fakat bir hemşire doktorun verdiği ilaç içerikli siz bestiron alın icerigi çok temiz dedi ve ilaç içekli değil ağzıni açmayan bebeğim şimdi her yemeği yiyor bizimle çok şükür çok memnunum biraz pahalı ama değer bence