Merhaba kızlar kızım yarın 5 aylık olacak tam ama biz dişi erken cıkartık 4 aylıken başladı dişler şuan 3 tane oldu 2 alta 1 tane de yukarda gün içeresinde aglıyor ilaçları veriyorum sizin bana önereceginiz bir şeyler var mı acaba yardım etseniz tek başımayım bir şeyler yapma çalışıyorum 😢