Tubayassogut belki batıl gelecek cunku bana öyle gelmişti. 1. sinde kayinvalidem emzirdikten sonra sutlerin dolunca goguslerin agrimiyor mu demisti salak gibi yooo ağrıması mi gerek dedim diye ondan sonra ben agladim resmen göğüs agrisindan. 2.sinde de bi akrabamizla beraber doğum yapmistik o sormuş anneme kizin hic mi mama vermiyor diye annem de yooo vermiyor dedikten sonra benim tam sut gelen yerde çıban çıkmıştı ölmüştüm gecene kadar emzirememistim bile