Bebegim 15aylık gece saat başı kalkar emer emmeden uyumaz çok yıpranıyorum oda bende uykusuz kalıyoruz doymak için değil alışkanlık yaptıgı için emmek istiyor bunu anlayabiliyorum o yüzden gece beslenmesini sonlandırmak istiyorum bugün ilk gecemiz saat 12den beri uyutmaya calısıyorum uyudu diyip yerine koyuyorum aglıyor sallıyorum aynı bu saat oldu uyuyamadı . Sizler nasıl bıraktırdınız gece beslenmesini? Çok zor şuan uykusuzluktan ölüyorum😭😭