Merhabalar güzel anneler bebegınızı nasıl yatırıyorsunuz termometre 27 derecenin üstünde nem oranı %70lerde ama dısarısı 23-24 derece gösteriyor telefonda. cam acık uyuyoruz ama bebegıme her dokundugumda vücudu soğuk dereceyle ölçtüğümde vücut ısısı 35,4 cıktı sadece zıbınla yatırıyordum ama suan ince uzun kollu pijamayla uyutuyorum üzerine de müslin örtü siz nasıl yapıyorsunuz?