Kızlar oğlum 6,5 aylık. Maalesef doğduğundan beri silikon uçla emzirdim. Burda çok yazı okudum, nasıl bırakabilirim dedim, tavsiye aldım hatta emzirme danışmanı bile tutma derecesine geldim. O kadar çok bağımlıydı ki silikon uca asla normal emmiyordu. Kimi bırakır dedi kimi böyle emer dedi. Çook denedim çok uğraştım olmadı ama ara ara yinede silikonsuz emsin diye öylesine deniyordum. Birden bire yarı uykulu tekrar denedim 3-4 defa tuttu dedim oldu. Baktım maalesef memeyi bıraktı. Ertesi gün tekrar denedim yine aynı şekilde oldu, bir kaç gün sonra tekrar denediğimde tamamen silikonsuz emdiğini fark ettim 3-4 gündür de silikonsuz emiyoruz :) yani siz ne yaparsanız yapın bebeğimiz canı nasıl isterse öyle yapıyor 🤭
Ama şuan silikonla mı emse daha iyiydi diyorum, aşırı derece göğüs uçlarım ağrıyor ne yapabilirim , sanki yara olacak gibi 😥