Sera00 canınızı hiç sıkmayın ve korkmayın. Doktorlar en ufak bir şeyi bile abartabiliyorlar malesef. Bizi de bu şekilde çok korkutmuştu doktorumuz, panikle derhal ultrason çekilmeli dedi. Anne baba üzülür mü diye düşünmüyorlar. Çok şükür ultrason sonucu temiz çıktı. Kızımın da oldukça çukur. Sizin de temiz çıkacağına eminim. Lütfen üzülmeyin, sütünüz giderse sonra daha çok üzülürsünüz.