Merhabalar bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya da geçtim. Ama çok iştahlı bir bebek değil çok hareketli ve diş çıkarmaya da başladı iştahı daha da azaldı. Mama olarak aptamil kullanıyordum. Değiştirsem mi diye düşündüm bebelac ve sma arasındayım sizce hangisi ya da başka önerileriniz. Daha önce golden goat denemiştim alerji yaptı. Önerilerinizi bekliyorum