Tam onu ataştırıyordum forumda 2. Ay aşısıyla ilgili bir şey var mı diye 😊 Googlede araştırdım biraz çok sıkıntı olmuyormuş, huzursuzluk olabilir diyor bebekte, o da en fazla 2 gün sürüyormuş, inşallah kolaylıkla atlatırız biz de cuma günü olacağız 😥