Gon 13 aylık beneğim bir kaç gündür çok balgamlı öksürüyor fakat atamıyor ne yapmalıyım biri lütfen akıl versin burnu da akıyor ama geçmedi bir türlü yöntemi olan varsa lütfen yorum yaparsanız sevinirim🙏
Themamacita Gon merhaba öncelikle doktora götürmediyseniz mutlaka götürün muhtemelen hava desteği verecektir. Takviye olarak bu ürünün geçmeyen öksürüğe iyi geldiğini duydum doktor tavsiyesidir instagramda hesabı var bakabilirsiniz dreifatcanozturk kullanıcı adı. Ürünün linki https://ty.gl/aa72rf58yn
Tuanaveannesi Gon burnunu serum fizyolojik ile günde 3 defa temizliyorum. Doktorumuz bu şekilde tavsiye etti.