Normalde hayır dediğimizde dinleyen, kuralları benimseyen bir oğlum var, vardı. 1 haftadır hayır desek gülüp yapmaya devam ediyor . Hayır dediğimiz şeylerde tabi ki tehlikeli olan şeyler. Elimizden geldiğince kendi hayatımızdan da fedakarlık ederek iyi yetiştirmeye özen gösteriyoruz , ilgileniyoruz , oynuyoruz. Eşimde ben de öğretmeniz 2 aydır yanındayız sürekli bu süreçte anneanne babaanneye gittik orada başladı tabi biraz şımarıklık ama eve gelince düzelmişti. 1 haftadır hiç kural tanımıyor ne yapacağımı şaşırdım. Kanepeye çıkıp sarkıyor normalde oturuyoruz oğlum otur deyince otururdu şimdi sırıtarak kendini sarkıtıyor. Isırmaya ve vurmaya başladı. Akıl akıldan üstündür ne yapmalıyım nasıl yaklaşmalıyım? şaştım kaldım. Yanlış bir şey mi yaptık yoksa dönemsel mi arkadaşlarım yardımcı olursanız sevinirim