@esoe sadece doğum yapınca olmuyor maalesef yoksa herkes çifte vatandaş olabilirdi 😅
Anne yada baba oranın vatandaşı olmalı mesela benim eşim Fransız vatandaşı iki doğumumu orda yapsam direk vatandaş olurlardı, yapmadım konsolosluktan başvuru ile yapacagim