Cagliya10 Hanımlar merhaba kızım 13 aylık hiç bir şekilde ek gıda tarzı şeyler yemiyor sadece tadımlık alıyor her şeyden tecrübesi olan varsa yarımdı olabilir mi acaba
Nur6635 Cagliya10 aynı sorunu dibine kadar yaşıyorum ağzını kitliyor kafayı çeviriyor ve zorlayınca da ağlıyor üstte kalsın da belki bir anne yardımcı olur bize
Sinem-05karagol Demir ilacı kullanıyor musunuz demir eksikliği iştahsızlık yapıyormuş benim bebeğimde ağzina cici bebe hariç hiç bişey koymuyordu şimdi her şey yiyor
rabia87 Israrcı olmayın ve ek gıda alacağı zaman aç olmalı önce siz yiyin sonra ona teklif edin ben oğluma küçük bi tabağa su bırakıyorum hem oynuyoruz hem yediriyorum malum havalar çok sıcak meyve teklif edin öncelikle