melikekoselii22 süt arttırmak için önce bol bol sağım yapın süt gelmeyene kadar. Sonra emzirin. Makina bebek kadar uyarmıyor göğüsleri. Ben bu şekilde cokfayda görüyorum. Bebeğim 2 aylık. Ayrıca dut kurusunu demleyip içip yiyorum. O da çok etkiledi .
Mama konusuna gelince . Günde 2 ve ya 3 kez ben de mama veriyorum. Hipp organic combiotic ile başladık. Çok aşırı gaz yaptı. Bebelac gold kullanıyoruz 1 aydır. Biraz tatlı bir mama. Bebeğim severek içiyor. Kabızlık ve ya ishal sorunu yaşamadık. Bunlar benim deneyimlerim. Her bebeğe her mama iyi gelmiyor malesef. Bu arada mama öcü değildir. Süt üretimini etkileyen en büyük şey stres malesef. Ben sağım yaparken biberona çorap geçirip sosyal medyada takılıyorum. Bebeğimin resimlerine bakıyorum. Gerçekten süt var mı stresi yapmayınca daha verimli sağım yaparsınız.
Bir de bebeğiniz memeyi tam bosaltamiyorsa, benim prensesim gibi, önden gelen süt su gibi oluyor. Vitamini arkaya kalan sütte. Bebeğinizin onu almasını sağlayın. Anlattıklarım kendi uyguladıklarım ve benim Bebeğim de yavaş kilo alıyor.