Bebeğim 26 günlük bizde Bebelac Gold kullanıyoruz ilk günden beri normalde gaz kabızlık yoktu ama üç gündür kakasını yapmıyodu gazı da vardı. Mamadan mj bilmiyorum ama mamadan olsa bu güne kadar yapardı diye düşünüyorum bilmiyorum. Anne sütü mama karışık gidiyoruz. Bugün yaptı kakasını. Onun haricinde memnunum mamadan. Bı tanidigimiz şey demişti Aptamil ve Bebelac aynı uretimden geçiyor gibisinden bişe demişti boşuna Aptamil e o kadar para verme Bebelac da aynı demişti bunuda belirtmek istedim belki faydası olur