Alptunada merhabalar. 7.5 aylık iken başladım işe 10 aylık su an kızım . Sabah gitmeden emziriyorum iş yerinde süt sağım yapıyorum akşam eve getiriyorum ertesi gün için. Aksam ve gece de emzirmeye devam ediyorum zaten sürekli emmek istiyor özlem oluyor hemde aramızdaki bağı güçlendiriyoruz. Günlük 100-150 ml kadar sağıyorum. Öğlen içiriyor abla. Fakat zaten aylar geçtikçe süt azalıyor , ama doymak için içmiyorlar artık bağışıklık güçlensin diye içiyorlar o yüzden bir sorun olmuyor.