Merhaba kızlar spiralim var adetim genelde düzenlidir 1 hafta önce adet olmama 1 hafta varken yalnızca 2 gün adet oldum ve hiç ped degismedim bile leke gibi geldi ve kesildi özellikle aksamlari yoğunlaşan kasık ağrım oluyor sırt ve bel ağzım var goguslerimde hassasiyet var bebeğim emdikçe sızlıyor böyle şimdi benim anlamadığım o olan adet miydi 2 gün sürer mi yoksa yerleşme kanaması filan miydi hamile olabilir miyim