Geçmez dediğiniz günler öyle bir geçiyor ki..
Yaşayamam nefes alamam diyorsunuz bir bakıyorsunuz 3 sene geçmiş
Bir bakıyorsunuz gülüyorsunuz, eğleniyorsunuz,nefes alıyorsunuz….
Ben nasıl yaşarım bu acıyla diyorsunuz yaşıyorsunuz ama nasıl?
Bu mu yaşam?
Evladını toprağa verip yaşamak yaşamak mıdır?
Benim ruhum öldü canlanamıyor
Oğlum geldi canlanmaya çalışıyor ruhum ama içimdeki yangın ağır basıyor
İçimdeki özlem ağır basıyor
Şimdi oğlum uyudu küçük şifam sessizce ağladığımı hissetti sanırım ellerimi sıkıca tutup uyudu ne acı…
Cennet kuşu ÖMÜR’ÜM 3 YAŞINDA 🕊️