DNZTNR ya çok çektik gazdan biz bu gaz yapmayan dr brown biberon aldım yedirdikten hemen sonra yarım saat omzumda oluyor gazını çıkarıyor reflümüz var zaten yarım saat dik tutun dedi doktorumuz ama anlamadığım bir şekilde aşırı gaz sancısı çekiyor damla verdi ama bu kez de kakası artık her gün değil iki güne bir düştü onunda sancısını çekiyor ah bi kısır döngüdeyiz biz sormayın dediğiniz gibi karnını ovalıyorum bu kez de kusuyor reflüden dolayı