lilosbebek Bebeğimi sağım yaparak besliyorum bir göğsümden çok az geliyor biri normal aynı şeyi yaşayan var mı
DNZTNR lilosbebek benimde öyle sağ göğsüm de çok az var ve geç doluyor sol göğsümde daha çok daha büyük ve daha sert şok göğsüm
lilosbebek DNZTNR benimde sağ göğsüm beze var ama sanki elime geliyor kanallar mı tıkalı nedir anlamadım
DNZTNR lilosbebek benim süt dolduğu zaman oluyordu öyle ilk zamanlar tabi şimdi o kadar olmuyor küçük küçük tanecikler gibiydi emzirince geçiyordu