Merhaba canım anneler bebeğim 6 aylık olmak üzere ise başlamam gerekli fakat bebeğim sagdigim sütü icmiyor biberon alışkanlığı yok hem anne sütü emdi mama denedim bugün onuda kabul etmedi anneanne bakacak ben işteyken fakat ne yiyecek ne içecek nasıl doyacak böyle sorun yaşayan oldu mu aranızda ya da bu süreci nasıl atlattınız