Grkmsueda 1 yıl 2 ay olcak doğum yapalı ama göbeğim hala daha şiş sanki 8 aylık hamile gibi , anneler benim gibi sorunu olup ta çözüm bulan var mı (((
Premseskolar Grkmsueda zamnla iner ama tam degl fazlalık kilon varsa diyet ve spora yogunlas bilhassa göbek hareketlerine emziriyorsan diyt olayno bilemem sezaryn se dogmdan 4 ay sonra flan baslayabiilirsm egzersize platesle halledersin
Mircet Grkmsueda kız bu nasıl bisey ya ben anlamadım daha bugün tartıldim 49 kiloyum aralıklı oruçla 5 kilo verdim.Ama göbeğim 5 aylık gibi gören hamile misin diyor şakasız
Dolores Grkmsueda ben bu sorundan dolayı doktora gittim 2 gün önce. Bi tane hormonum yüksek çıktı. Sebebinin d vitamini eksikliği olduğunu düşündü doktor. Bir de mide koruyucu ilaç verdi. D vitaminini düzenli kullan şikayetler devam ederse tekrar gel dedi. Bazen alakasız olduğunu düşündüğümüz şeyler sorunun ta kendisi olabiliyor. Bence siz de bir doktora görünün.
Grkmsueda Bende tiroit var değerler baya yüksek ilaç çok fazla kullandığım için yüksek doz bebeğimi malesef sütten kestim. Ama diyet bana kar etmiyor. Baya tempolu yürüyorum ne yapcam bilmiyorum ((((