Annemle kızım 4 aylıktan beri beni hep kapıdan geçirir. Başlarda küçük olunca tabiki bir şey anlamadı. Sonralarda kahvaltını yap, sütünü iç uyu ben gelcem diyordum (öğle arası evdeyım) . Ağlarsa kucağıma alıp öpüp sakinleştirip geri anneme veriyordum sıpaa şimdi bay bay yapıp kapıyı suratıma kapatıyor 😂 o kadar alıştık analı kızlı işe gitmeme.