Hobbalayarim Ya kızlar benim anlamadığım bi nokta var alımlar da temizlik görevlisi vs hersey alınıyor. Ama merak ediyorum bu başhekimlik kısmı oluyor ya orda ki memurlar nasıl başlıyor. KPSS ile mi. Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi
Duygarn Hobbalayarim üniversite hastanelerinde torpil işliyor genelde sözleşmeli alıp bi süre sonra kadro veriyorlar. Devlet hastaneleri kpss. Özeller ilden ile değişir benim bulunduğum yerde önüne gelen herkesi asgari ücrete alıyolar :d