Arkadaslar merhaba bebeğimin yüzünde özellikle hep sol tarafında hep resimdeki gibi kızarıklıklar oluyo alerji mi egzamamı isilik mi nedir bu sizce? Bu hafta doktordan randevu aldım götürcem ins kötü bsy değildir ya lütfen bilen biri yardımcı olsun
Resim nasıl ekleniyor bu arada ekliyimde bakın