Yani hanimlar siz buraya yazinca cidden korkunuz geciyormu bidaha korkmuyormusunuz istanbula gidecegiz tatil icin postlarda deprem deprem yani bu istambul olsun ankara olsun deprem rabbimin istedigi heryerde olabilir sonucta duadan baska elimizden bisey gelmiyor lutfen sizde korkmayin baskalarini da korkutmayin evde tek olanlar var okuyup uyuyamayanlar var baskalarini da dusunun buraya yazdiginizda siz rahatlasanizda evde tek olup rahatsiz olanlar var ölüm sadece depremde degil heryerde her anda olabilir depremden kurtulup yanginda olen vardi Rabbime siginmaktan tedbir almaktan baska coxum yolu yok Rabbim tekrarini Yasatmasin 🤲