Merhaba hanımlar benimde aynı durumda olan insanların yorumlarına ihtiyacım var. Oğlum 4.5 aylık olacak ve kafasının arka tarafı 2 aylıktan bu yana eğri ve düzleşti sol tarafa doğru. Sürekli yönünü çeviriyorum ama yine de herhangi bir düzelme gözlemlemiyorum bu durum canımı sıkıyor. Doktoru 1 yaşına kadar normal şeklini alacağını söylüyor ama çok eğri düzelmez diye korkuyorum kaska gerek duyulabilir çünkü öyle örneklerde var. Benim durumumda olan anneler sonradan düzelme oluyor mu deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏