Kızım 1 haftadır nezle Salı günü kontrolü var tekrardan götürücem ama.. öksürük ilacına başladık ve aynı anda kan damlasına başladık.. kızım normalde 1 gün kaka yapar 1 gün yapmazdı sarı şekilde.. ama hastalığından beri devamlı yapıyor parça parça dün 4 defa yapmış ve yeşil.. balgam çıkartıyor dediniz ama bu kadar sık sık mı? Yani bezi tamamen dolmuyor parça parça ama devamlı yapıyor🙏🏻 Bilginiz var mı😓