Merhabalar 36 günlük kızım 3 gündür aşırı huzursuz pazartesi günü aylık aşısını olduk böyle oldu sürekli mememde süt kalmadığı halde emiyor bugun o kadar kötüyüm ki artık yorgunluktan bayılacaktım. Aksam mama vereyim açmı aceba ondanmı ağlıyor dedim 60 CC içti daha ağlaması durmadı bi 60 CC daha içti sonra beni emdi simdiye kadar hiç mama kullanmamıştık anne sütüyle bir ayda aldığı kilo bir kiloydu ve Dr umz gayet iyi olduğunu söylemişti bu ney ben anlamadım 😭