Dün piknige gittik eve dondum bacağımda para büyüklüğünde bir kızarıklık vardı halka şeklinde şimdi baktım yumurta büyüklüğünde kızarıklık ödüm kopuyor kene olabilir mi sizce ama deride kene yok sivrisinekler de coktu ama bu kadar büyük yara yapmaz bence sinek beni ısıran ne zehirli mi ya ölürsem şimdi baktim çok kötü eşime hastenge gidelim diyorum ölcem diyroum dalga geçiyor