Aptamil veriyorum bu mama konusunda çok sorun yaşadım gerçekten oğlum doğdu zaman 3 kilo doğdu ilk çocuğum olduğu için sütüm az az geliyordu doktor ver çeke çeke sütün gelecek dedi ama mecbur ilk günler az az mama da verdim hiç vermek istemedim ama ağlıyordu açtı sonra sütüm gelmeye başladı mama ilk 2 buçuk ay arada verdim sonra mamayı tam kestim bebeğim 3 buçuk aylık oldu etraftakiler sürekli zayıf ver mama sütün belki yetmiyordur dediler bende Aptamil aldım veriyorum oğlum istemiyor biberonu ağlıyor geceleri denedim uykuda alır belki dedim ama yok almıyor azına bile sonra her türlü biberon başlığı denedim mamalar denedim yok çocuk almıyor azına istemiyor ağlama krizleri bende pes ettim artık çok üzülüyordum biberondan nefret ediyordu oğlum 5 aylık oldu doktora dedim işte mama almıyor sanki zayıf ayına göre doktor yok iyi dedi ek gıdaya başla yavaş yavaş tatır bende başladım havuç kabak patates diye diye artık su mecbur vermeliydim kesinlikle biberon almıyordu kaşıkla veriyordum işte görümcem sürekli benim çocuklarım iki üç biberon bitiriyordu meyve suyu su herşey içiyordu sürekli kıyaslamalar benim çocuğum daha kiloluydu bu konuşmalar beni daha fazla üzmeye başladı sonuçta onun çocuğu sadece biberonla beslenmiş benim ki ise meme bu sorunlarla karşılaşmam normal sonra avent pilips biberonunu denedim yavaş yavaş almaya başladı su ama içiyordu 10 ml 20 ml yavaş artık 60 100 ml içiyor Allah’a bin şükür işte sonra dedim alıyor mama deniyeyim tekrar denedim mama azına bile sürmedi şuna 7 aylık geceleri uykuda veriyorum anlamıyor anlasa asla içmez bu konuda çok çok pişmanım ne olursa olsun mama 1 defa vermeliydim bu biberon konusunda çok çektim gerçekten çok uzun oldu evet çünkü bu konu beni çok üzdü Allah’ıma şükür yavrumun sağlığı yerinde bu günlerde geçti 🤲🤲 çok uzun oldu kusura bakmayın demem o ki kalbinizin sesini dinleyin sonuçta mama o kadar kötü bir şey olsaydı olmazdı hayatımızda 🫶🏼🫶🏼🌺