Merhaba arkadaşlar beneğim yeni 8 aylık oldu ve birşey dikkatimi çekti bebeğim elinde tutabildiği objeleri ayağına verip 2 ayağının ortasıyla tutabiliyo hatta bugün eline oyuncağı verdim ayağına sıkıştırdı sonra eline başka oyuncak aldı çok tuhafıma gitti varmı böyle bişey gözlemleyen