Doktorunuzun önerisi ile mutlaka baslayın ek gıdaya gecmeden önce ince bir kontrolden geçiliyor bizim doktorumuz önce güzelce bir muayene etti sonra 4 ay 23 günlüktük bizim için de ek gıdaya baslayabilirsiniz gelişimi iyi dedi mutlaka doktor gözetimi altında başlayın bence