Qlarista kullanıyorum daha hapını bitmesine 2 gün varken şuan bir kanamam başladı ama daha ara vermedim hapa vede hap ta bitmedi normal bişey mi şimdi tekrar doğum kontrol hapıra mı başlıycam ilk kez kullanıyorum bide doktor 1 hafta ara öerip tekrar adet görünce başlayacaksın dedi ama şuan ne yaşıyorum ben anlamadım şok oldum kanamayı görünce