Derinbbk Merhaba anneler benim kızım 6 ay 25 günlük doğduğundan beri parmak emiyo emzik verdim ne yaptıysam almadı halada vermeye çalışıyorum yılmadan ama sonuç malesef parmak emiyo sabaha kadar parmağı ağzında ne yapabilirim enazından emziğe alışsa parmağı bırakır alışırmı bu saatten sonra sizce
Ahsenbalim Benimde 3 aylik.kizim var bas parmagini emio 2 yumruguda surekli agzinda bu aylarda normal diw biliyorum ellerini kesfettikleri icin ama 6 ay icin bi bilgim yok kuzenimin oglu 17 aylik hala parmagininemio oda emzik almadi hic bilgim yok canim normalmi degilmi ama yazmak istedim