öyle bunaldım ki tükendim artık zaten çok çok hareketli yerinde dakika bile durmayan 1,5 yaşında oğlum var gece kesintisiz uyusa gündüzki koşuşturma hiç gözüme gelmeyecek 5 aylıkken başladı sürekli uyanmalar sürekli emmeler hala devam ediyor 2 aydır falan azı dişlerinin dönemine girdik 4 tane birden cıkardı ama hala diş ağrısı var neymiş bu diş ağrısı ya bebekleri gece uyanmayan anneler nasıl uyanmıyor bu nasıl oluyor sallayıp beşiğe koymaktan belim ağrıyor artık gece yarısı uyanıp uyumuyor bi süre hoş uyusada zor bela hala ne kesintisiz uyuyabiliyorum ne dinlenebiliyorum tetagilde fayda etmiyor karanfilde ne olacak bu dişler 😩😩