Komut2- 2 aylık bebeğim var hayliyle emzirme dönemindeyiz. Kaç gündür yirmilik dişim çok ağrıyor acı yapıyor artık duramıyorum. Anestezi aldıktan sonra 2-3 saat emzirmeyin diyorlar. Ama çektirdikten sonra yemek yiyemiyormuşsun da. Çektiren varsa tecrübelerini anlatabilir mi?
SevimliHayaletCasper Komut2- sütünüzü sağıp biriktirin. Iki saat sonraki sütü sağıp dökün biriktirdiğiniz sütten verin. Bazı doktorlar atmana gerek yok emzirebilirsin diyor. Yine doktora sorarsın. Uyuşukluk geçmeden zaten birşey yiyemezsin. Geçmiş olsun
Arse1989 Komut2- geçen hafta perşembe günü çektirdim 1 saat sıvı(su) dahi yasak, 2 saat yemek içmek yasak dedi. Sonrasında bir kaç gün püre,çorba gibi sıvı beslenmeyi önerdiler taneli yasak( sigara,alkol en az 2 gün yasak)
annekuzusu18 Bende çektircem emziriyorum,banada doktor aynısını söyledi,4saat emzirme sağ dök sonra emzir dedi
Arse1989 Asel-1598 uyuşturdukları için bir acı hissetmedim açıkçası bir kaç dk içinde bitiyor sonrasında benim ağrım çok oldu( sizdede olacak diye bir durum yok tabiki inşallah yaşamazsınız)gargara,antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorum emzirmediğim için ilaç kullanımıyla bir sorunum olmadı ama emzirme döneminde parol dışında ağrı kesici vermiyorlardı