CigdemA Kızlar merhaba, 27 ay önce sezeryan ameliyat oldum ama dikiş yeri halen çizgi şeklinde şiş ve kırmızı. Ağrı sızı olmadığı için hiç önemsemedim ama kafama da takılmaya başladı. 🙄 aynı durumda olan var mı ?
Deletedmom_61 CigdemA keloid buldum evet bazılarının ki lyle oluyormuş benim 21 ay oldu resmen geçti çok az kaldı kabarık değil ama çok catlagim var
Ipek39 Benimde altı aydır öyle ve dikiş bitim yerim bazenldri çok ağrıyor dönerken eğilirken karnım ağrıyor resmen iç dokular iylesmedigindenmis demişti doktor