Merhabalar beneğim 4,5 aylık çok çok az kilo almaya başladı. Persentil yüzdesi %90 nın üzerinde aslında 🧿 tospik bebek
Ama bu ay 18 günde 230 gr almış :(
Keyfi sağlığı yernde aslında memeden keyfle ayrılıyor ağlamıyor da aç olsa ağlar galiba
Bu durumu yaşayan var mı?
Doktora soracagım tabi ama çocuk zaten 8 kiloya yakın doğum kilosunun 2 katına ulaşalı çok oldu az kilo alıyor diye mama takviyesi verir mi acaba doktor