Melike2218 15 ,20 güne çıkar Allah’ın izniyle benm bebegimde solunumda sıkıntı yaşamıştı doğunca ve emme refleksi yoktu o yüzden 11 gün kaldı 35.haftamda doğmuştu bekleyiş insana çok uzun geliyo biliyorum ama bu süre zarfında sana tavsiyem şu bol bol dinlen ve uyu süt sağ bol bol güzelce suyunu iç rezene iç bunları yap çünkü bebeğinin şuan en ihtiyaci olan şey senin sütun unutma 🥰bu günler geciyo uykusuz geceler basliyo bu sefer yorgun uykusuz göz altları morarmış biz anne olmaya hazır ol 🥰tabi buda geçici ilk zamanlar çok zorlandım bebeğim minikti sürekli süt boğazında kalıyordu ağzındaki sütü yutmayı unutuyordu hep uyuyordu zorla besliyodum uyandırıp ama öyle tatlıydı ki seninkide gelsin gör bak maceraların başlayacak bir koşuşturmaca😂güzel anılar bunlar sen güzelce kenfine dikkat et minik doğan evlatlar emin ol çok çok güçlü oluyo ve hemen de kilo aliyolar